Dragostea pentru flori le-a reunit în clubul „Floare albastră”

   Dragostea pentru flori le-a reunit în clubul „Floare albastră”, ce activează la Biblioteca „Mihail Sadoveanu” din Soroca. Aici mai multe femei fac schimb de experienţă privind colecţiile de flori de cameră şi de grădină, confecţionează, croşetează flori, iar de ceva vreme au lansat şi un blog foarte solicitat de cei interesaţi, relatează Mesager.

   Femeile creează diverse flori şi totodată povestesc despre colecţiile impresionante ce le deţin. Maria Purice, de exemplu, are acasă peste 29 de specii de flori de grădină şi 40 de cameră, pe toate le descrie cu multă inspiraţie. „Pasiunea pentru flori se trage de la mama, care iubea foarte mult florile. Nu-i om să nu iubească florile şi noi ne simţim foarte bine aici”, spune ea.

   La fiecare întâlnire, femeile învaţă lucruri noi despre flori. „Eu mă ocup cu macrameul, le-am învăţat şi pe colegele mele”, povesteşte Tamara Rotari.

„Când am început clubul nu m-am gândit că este o aşa mare varietate de teme legate de flori. Am creat şi un blog unde am plasat toate materialele de la şedinţele clubului, dar şi literatură arctică, poezii, cântece dedicate florilor. În ultimii doi ani, blogul nostru are o mare popularitate, lumea îl accesează pentru a se inspira”, a declarat Viorica Gaja, moderatoarea clubului „Floare albastră”.

   Clubul activează de patru ani şi este frecventat de 15-20 de femei pasionate de diversitatea şi frumuseţea florilor.

Rodica Mazur, Moldova 1

Lasă un răspuns

